telefon prodejna - 777 330 072   
     telefon servis - 777 330 068

    Otevírací doba              

                       Po-Pá: 9:00 - 12:00   13:00-17:00
                       So-Ne   Zavřeno

  • Hlavní

Aktuality

 1.11.2023    Velký výprodej oblečení

veškeré zlevněné oblečení najdete také na našem e-shopu v sekci výprodej slevy až 80% podsekce oblečení

 

Dárkové poukazy v hodnotách
200,300,500,1000,2000

 

Výrazné snížení cen produktů SPECIALIZED

Servis

Garanční prohlídky se provádí v pondělí a čtvrtek
Příjem a výdej oprav

Den Dopoledne Odpoledne
Po  9:00-12:00 13:30-17:00
Út 9:00-12:00 13:30-17:00
St 9:00-12:00   zavřeno
Čt 9:00-12:00 13:30-17:00
9:00-12:00 13:30-17:00
 So-Ne   zavřeno  

e-shop

Náš e-shop provozovaný na www.bikestyle.cz

vám nabízí více jak 30.000 produktů za zajímavé ceny.

Ceny v e-shopu a v kamenné prodejně se nemusí shodovat a nelze je v prodejně bez předchozí objednávky uplatňovat

 

Právě probíhá sezóní výprodej kol a elektrokol

Slevy až 40%

 

Screenshot 2022 11 15 at 09 12 54 Crussis

 

 

 

 Sedlo Specialized na míru

pomocí speciální digitální podložky vám pomůžeme vybrat sedlo Specialized přímo na míru

k dispozici budeme mít několik kusů testovacích sedel

Při zapůjčení sedla se vybírá Vratná kauce

více informací o možnosti vyzkošení sedla získáte v naší prodejně

 

 Retul Fit Logo

Cíle značky Retül

Retül je po technické stránce nejmodernější technikou pro nastavení  kola dostupnou na trhu.

Retül je inspirací pro jezdce. Naše technologie jsou využívány ke shromažďování a analýze dat, které pomáhají obchodníkům a fit technikům pomáhat jzákazníkům při rozhodování o nejlepších výrobcích za účelem zvýšení pohodlí, prevence zranění a zlepšení výkonu

 

Více než 50 elektrokol skladem

prodáváme elektrokola těchto značek: Specialized, Crussis, Author, Focus, Merida

 Námi prodávaná kola používají špičkové středové motory značek: BROSE, BOSCH, SHIMANO, BAFANG a OLi u levnějších modelů je požitý motor v zadním náboji od značky BAFANG

 

Přilby Specialized 2019 už jen s MIPS

MIPS je nyní možno mít na každé helmě Specialized.
Proč? Protože MIPS zvyšuje ochranu.
Ačkoli každý pád je jiný, dvě síly – lineární a rotační – jsou spojovány s mnoha úrazy mozku. Lineární síly se obvykle vyskytují při pohybu Vaší hlavy po přímce a buďto se náhle zastaví, nebo je zasažena předmětem pohybujícím se po stejné přímce. Na druhé straně, rotační síly většinou vznikají, když je Vaše hlava pod určitým úhlem, nebo když se rychle otáčí a náhle se zastaví. To může vézt k otočení mozku uvnitř lebky, čímž vznikne jeho poranění.

Mips

Nová špičková technologie pro vaši bezpečnost ANGi

DÍKY ANGi NAŠE CHYTRÁ HELMA VÍ, ŽE SE VÁM STALA NEHODA, KDE PRÁVE JSTE A ZAVOLÁ
VÁM POMOC. JSTE V PORÁDKU? SKVELÉ! ANGI UMÍ ZAZNAMENAT, SDÍLET A UPOZORNIT
VAŠE PRÁTELE NA ÚŽASNOU VYJÍŽDKU, KTEROU PRÁVE PROPÁSLI.

ANGI

 

 

 

Diagnostika a nastavení systému SHIMANO Di2 a STePS + firmware udateEtube    steps shimano

SPECIALIZED Turbo LEVO firmware udate pro motor a baterii. Mission control  turbo levo motor batter

 

Pojištění jízdních kol a elektrokol

Prodloužená záruka

Půjčovna

Servis odpružených vidlic

Pojištění jízdních kol a elektrokol proti krádeži a proti nehodě

Ve spolupráci s ERV pojišťovnou vám nabízíme produkt pojištění jízdních kol a elektrokol. ERV logo png
Pojištění si sjednáte přímo v naší prodejně  

          pojistné podmínky - ke stažení (.pdf)

Bezstarostná jízda

Pořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Naše pojištění kol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek.

Na co se pojištění kol a elektrokol vztahuje?

     krádež z objektu či volného prostranství
     krádež z auta či nosiče na kolo
     loupež
     poškození či zničení nehodou
     poškození či zničení při přepravě
     vandalismus

Na co se pojištění kol a elektrokol nevztahuje?

    odcizení jízdního kola z vozidla či nosiče mezi 22. a 6. hodinou
    krádež kola z volného prostoru mezi 22. a 6. hodinou
    škody na příslušenství (tachometr, světlo, nosič)
    škody, na něž se vztahuje záruka

Spoluúčast

Od pojistného plnění se vždy odečítá spoluúčast ve výši 10 % z ceny kola (minimálně 1 000 Kč). Pokud dojde k poškození či zničení kola nehodou, spoluúčast činí 20 %.

Starší kola

Kolo si můžete pojistit kdykoliv po jeho koupi. V době uzavření pojistné smlouvy nesmí ale být starší než 2 roky. Pojištění sjednáte v našich partnerských prodejnách kol, kde Vaše kolo zkontrolují a podle dokladu o koupi vystaví pojistku.

Přehled pojistného plnění 
Maximální pojistná částka (cena kola) 100 000 Kč
Maximální částka při krádeži z volného prostranství    50 000 Kč
Spoluúčast na všech pojistných událostech 10 % (min. 1000 Kč)
Spoluúčast na poškození či zničení kola nehodou 20 % (min. 1 000 Kč)
Územní platnost celý svět vč. ČR
 
 
Pojistná částka v Kč(cena kola)Pojistné na 1 rokPojistné na 2 roky
do 10 000 690 Kč 990 Kč
do 15 000 990 Kč 1 590 Kč
do 20 000 1 390 Kč 2 190 Kč
do 25 000 1 790 Kč 2 890 Kč
do 35 000 2 390 Kč 3 790 Kč
do 50 000 2 990 Kč 4 790 Kč
do 75 000 4 390 Kč 6 990 Kč
do 100 000 6 190 Kč 9 790 Kč

Našim zákazníkům při zakoupení nového kola nabízíme službu prodloužení záruky a to o jeden nebo dva roky

Službu si můžete objednat při nákupu nového kola
Cena služby je stanovena tak, že:
                  za jeden rok (24 měsíců od zakoupení + 12 měsíců navíc) se připočítává 5% z pořizovací hodnoty kola
                  za dva roky (24 měsíců od zakoupení + 24 měsíců navíc) se připočítává 10% z pořizovací hodnoty kola

Příklad 1:

     hodnota kola 14.990 Kč
     záruka navíc +12 měsíců
     cena služby na 12 měsíců = 750 Kč (jeden měsíc stojí 62 Kč)
     celkem zaplatíte 15740 Kč
     získáte pokrytí kola zárukou na 36 měsíců

Příklad 2:

     hodnota kola 14990 Kč
     záruka navíc +24 měsíců
     cena služby na 24 měsíců = 1499 Kč (jeden měsíc stojí 62 Kč)
     celkem zaplatíte 16489 Kč
     získáte pokrytí kola zárukou na 48 měsíců

Tato služba jsou podmíněny provedením pravidelné roční kontroly vašeho kola v našem servisu.
Záruka se vztahuje na výrobní a materiálové vady výrobku a nevztahuje se na běžné opotřebení (řetěz, pláště, kazeta, kliky, ložiska atp) a na díly které podléhají pravidelným servisním intervalům (odpružené vidlice, tlumiče) a závada je způsobena jejich neprovedením.

Roční kontrolní servis


         roční kontrolní servis je služba preventivně servisního charakteru
         absolvování tohoto servisu minimálně jednou ročně je podmínkou využívání služby PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA
         na tento servis je potřeba se předem objednat
         cena tohoto servisu je 990 Kč s Dph
zahrnuje tyto úkony:
1. důkladné umytí kola
2. namazání řetězu
3. promazání lanek a bowdenů
4. seřízení měničů
5. seřízení vůlí nábojů
6. seřízení vůlí ložisek řízení
7. seřízení chodu brzd (bez odvzdušnění hydraulických systémů)
8. kontrolu stavu řetězu
9. kontrolu stavu opotřebení brzdového obložení
10. kontrola stavu opotřebení plášťů
11. kontrola stavu opotřebení ložisek středového složení
12. kontrola stavu opotřebení ložisek a čepů odpružení
13. kontrola stavu a potřeby servisu tlumičů a vidlic

   

 

Zajímavý článek, rozhovor s Pavlem Čábelickým

26"/29"

Téměř žádná jiná kategorie kol nezpůsobila takovou senzaci jako nyní "Devětadvacítky" - MTB kola s průměrem kol 29" přinášející řadu výhod.   Už nový Big.Nine Carbon Team působivě předvedl, že 29-ky jsou skvělou volbou pro mnoho příležitostí. Hned při svém prvním startu na etapových závodech "Cape Epic" dovezl závodní tým MULTIVAN MERIDA do cíle na 2., 6. a 10. příčce. PROČ VĚTŠÍ KOLA? 29-palcová horská kola z kolekce modelů Big.Nine přinášejí několik nesporných výhod pro rekreační cyklisty i pro profesionální MTB jezdce! Společnost MERIDA aplikovala všechny své zkušenosti při vývoji modelů s "velkými koly". Nová kola mají rámy ve čtyřech různých úrovních, jsou dvě verze karbonových rámů ("Superlite" a "Pro") a také dvě verze rámů z hliníkových slitin ("Lite" a "TFS"). Nové rámy respektují všechny požadavky kladené na novou koncepci kol a patří mezi světovou špičku.   Koncept kol Big.Nine umožňuje lepší výkonnost ve stoupáních, výbornou ovladatelnost ve sjezdech a pocit efektivity a bezpečí při jízdě, což stejně ocení náročný závodník i rekreační cyklista.   POROVNÁNÍ geometrií 29 PALCŮ vs. 26 PALCŮ   HORSKÁ KOLA S 29-PALCOVÝMI KOLY NABÍZEJÍ VÍCE VÝHOD: BEZ OHLEDU NA MATERIÁL RÁMU jsou TRAKCE a hladkost JÍZDY výrazně vyšší. O NĚCO VYŠŠÍ HMOTNOST je kompenzována vyšším komfortem. Je dobré vědět, že určité věci jsou někdy jednoznačné - tak, jak už častokrát diskutované téma porovnávání konvenčních 26-palcových MTB s jejich 29-palcovými ekvivalenty. Dokonce už bylo předpovězeno, že 29" horská kola jednou - údajně díky jejich obecné nadřazenosti - zcela nahradí své 26" předky. Ale tato předpověď je právě tak nesprávná, jak je naopak nezpochybnitelnou pravdou fakt, že "devětadvacítky" poskytují řadu citelných výhod.     Ve srovnání s 26-palcovými koly, již samotná větší kola dávají děvětadvacítkám o něco více trakce a komfortu: větší kontaktní plocha klade gumu pneumatiky na podklad vhodnějším způsobem. Výsledkem je nižší valivý odpor a lepší grip - ať už ve stoupáních nebo ve sjezdech, v zatáčkách i při brzdění. Zároveň větší průměr pneumatiky s větším objemem vzduchu znamená lepší tlumení a tedy vyšší komfort. 29" kola mají také pozitivní efekt při přejezdu přes překážky (např. kořeny stromů) nebo při průjezdu drsnějším terénem: větší kola najíždějí na překážku v menším nájezdovém úhlu a tím je zpomalování mírnější. Je tedy třeba méně energie k překonání nárazu překážky - tato fyzická charakteristika se pro jezdce jednoduše projeví jako měkčí přejezd překážky. Kromě toho vyplývá srovnatelně vyšší komfort devětadvacítek i z relativně delší sedlové trubky a spodní zadní stavby, které jsou nezbytné pro zajištění potřebného místa pro velká kola.     Jízdní stabilita devětadvacítek je také srovnatelně vyšší: delší rozvor poskytuje větší hladkost jízdy, která je rozeznatelná zejména ve sjezdových pasážích. Ale i relativní poloha středového složení hraje důležitou roli. Při stejné výšce středového složení (měřeno od podkladu) je středové složení devětadvacítky položeno pod pomyslnou osou nábojů níž než je tomu u 26-palcových kolech. To přináší značné výhody při jízdě nahoru nebo dolů kopcem: ve strmých stoupáních se přední kolo začne zvedat podstatně později. Během strmých a technických sjezdů nastává pocit "přepadení" přes řídítka také citelně později. 

  Na druhou stranu je třeba říci, že 29-palcová kola nutně znamenají i při top výbavě minimálně 600 gramový nárůst hmotnosti oproti stejně vybaveným 26" verzím. Při střední a nižší úrovni výbavy tento hmotnostní handicap šplhá na 800 až 1 000 gramů. Je to dáno faktickým nárůstem objemu použitého materiálu oproti 26-palcové koncepci.

Porovnání 26"/27,5"/29"

Klasickou 26", zbrusu novou 27,5", nebo úspěšně etablovanou 29"? Uživatelé MTB kol si v současnosti mohou vybírat mezi třemi rozměry kol. Na první pohled se to může jevit matoucí, ale při bližším pohledů objevíme mnoho výhod. MERIDA vysvětluje, jak tři vlastnosti - "váha", "překonání překážek" a "trakce/přilnavost" - určují charakter sady kol a také to, který kompromis by si měl konkrétní jezdec zvolit v závislosti na svých požadavcích. VÁHA Vzhledem k faktu, že MTB jezdci jezdí po členitých a kopcovitých terénech, hraje váha obecně důležitou roli. Podle zákonů fyziky mají kola obrovský význam jako rotační hmota, která musí být neustále roztáčena s každým šlápnutím do pedálů. A proto lehčí je lepší. Zatímco 29" kola jsou asi o 12 %? těžší než 26" verze srovnatelné kvality, 27,5" varianta má na váze přírůstek přibližně jenom 5 %. Stejně kvalitní 26“ kolo tak bude vždy nejlehčí volbou. Nicméně, modely 27,5" nabízejí jiné výhody (viz níže) v poměru k jen těžko postřehnutelné vyšší váze. Devětadvacítky přesvědčují výhodami, kterých nedosahují 26" ani 27,5" kola, za předpokladu, že se za určitých okolností vyrovnáte se zvýšenou hmotností kol - v závislosti na oblasti použití. Pokud jezdec požaduje větší a lepší průchodnost terénem, zvýšenou trakci a přilnavost, doporučuje se více průměr 29". V případě, že je požadován větší důraz na váhu a zrychlení, optimální výběr je menší průměr. PŘEKONÁVANÍ PŘEKÁŽEK Kořeny, skály, schody, při jízdě v terénu čelí MTB jezdec mnoha různým výzvám, které je třeba překonat na kole. To, jak kola zvládnou překonat danou překážku, je podstatně určeno jejich průměrem a tlakem vzduchu v pneumatice. Pravidlo v tomto případě zní - čím větší kola, tím méně je ovlivnitelné jejich chování při překonávání kořenů apod., a čím větší jsou kola, tím nižší je tlak vzduchu při identické váze jezdce. Následně, nižší tlak vzduchu znamená pneumatiku s "hladší" charakteristikou, která znovu disponuje lepší schopností překonávat překážky. Když vezmeme v úvahu relativní úhel, ve kterém různé průměry kol překonávají překážky, zvládají devětadvacítky tento úkol mistrovsky s -6 % v porovnání s 26" verzí. Nicméně, 27,5 "kola dosahují již dvou třetin této výhody. Čím více jezdec upřednostňuje plynulé překonávání překážek, tím větší průměr kol by měl zvolit. TRAKCE / PŘILNAVOST Čím má kolo lepší přilnavost, tím větší bezpečnost poskytuje jezdci na jakékoliv trati. Navíc, zvýšená přilnavost má za výsledek vyšší potenciální rychlost, což je pro závodníky nesmírně důležité. Trakce hraje velmi důležitou roli pro MTB jezdce pohybující se v terénu, který sám o sobě neposkytuje takovou přilnavost, jako např. asfalt a který rovnoměrně zahrnuje strmé stoupání a sjezdy. Kromě zvoleného typu pneumatik, pro co nejlepší možnou přilnavost, jsou klíčové dva rozdílné aspekty: styčná plocha (oblast, na které se dotýká pneumatika s povrchem) a individuálně zvolen tlak vzduchu. V podstatě, čím menší je tlak, tím větší je přilnavost. Při identické váze jezdce využívají 29“ pneumatiky o 0,3 až 0,4 baru nižší tlak; v případě verze 27,5" je tlak vzduchu snížen o dalších 0,2 barů. A proto nabízí větší průměry kol srovnatelné výhody. Totéž platí pro styčnou plochu, která se dosáhne při stejném tlaku vzduchu. Devětadvacítky dosahují vrcholu při vzájemném srovnání když nabízejí o 50 % větší plochu než 26", ale 27,5" poskytuje bonus 33 %.